اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری سوژه‌های مردم:حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان

فارس من| استاندار زنجان: کارگران مشغول به کار خواهند شد

استاندار زنجان با اشاره به جدول تنظیم شده برای حل مشکلات و آغاز فعالیت کارگران کارخانه روغن نباتی جهان گفت: با حل این مشکلات، کارگران هم مشغول به کار خواهند شد.

فارس من| استاندار زنجان: کارگران مشغول به کار خواهند شد

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در گفت‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در حاشیه افتتاح و رونمایی از 72 پروژه محرومیت‌زدایی با اشاره به جلسه برگزار شده با مدیر کارخانه در مورد مشکلات روغن نباتی جهان اظهار کرد: در این جلسه جدولی تنظیم شده و وی برای عمل کردن طبق آن جدول متعهد شده است.

استاندار زنجان با ابراز امیدواری برای حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان افزود: با حل این مشکلات، کارگران هم مشغول به کار خواهند شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر سوء‌ استفاده مدیریت کارخانه از تغییرات مدیریتی در استان زنجان گفت: کارگران باید به سر کار خود بازگردند و مدیریت کارخانه هم متعهد به انجام وظیفه، بر اساس جدول تنظیم شده است.

حقیقی با بیان اینکه فکر می‌کند، کمیسیون کارگری کارگران روغن نباتی را توجیه کرده است، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله کارگران مشغول به کار شوند، مدیرعامل به تعهدات خود عمل کند و اجرای تعهدات هم پشتیبانی خواهد شد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مسئله مجهول و اگری وجود ندارد، ادامه داد: اگری وجود دارند و ان‌شا‌ء‌الله مطالب گفته شده عملی می‌شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول